English

هدف از برگزاری کنگره شهدا گفتمان سازی خدمات و باور به ظرفیت های عمومی است

دبیر کنگره ملی 4000 شهید استان یزد گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، ساخت چند ورزشگاه یا ... نیست، بلکه در پی ایجاد گفتمان خدمت رسانی در ایران و باور به ظرفیت های عمومی هستیم.

هدف از برگزاری کنگره شهدا گفتمان سازی خدمات و باور به ظرفیت های عمومی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، رضا پورشمسی  فرمانده سپاه الغدیر یزد و دبیر کنگره ملی 4000 شهید استان یزد در نشست خبری کنگره ملی4000شهید استان یزد، گفت:  در زمان هشت سال دفاع مقدس فرماندهان با گوش به فرمان امام بودن، با تمام توان و اعتقادشان لشکر ساختند و در نبرد با دشمن حماسه آفریدند.

پورشمسی گفت: خدمات ارائه شده در حوزه محرومیت زدایی، توزیع بسته های معیشتی و ... در کمیته های مختلف کنگره ملی 4000 شهید استان یزد بیش تر از حد برنامه ریزی شده، انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات های والفجر 8 و عملیات بیت المقدس که به آزاد سازی مناطق اشغال شده منجر شد، گفت: نقش و اقدامات رزمندگان و فرماندهان در این عملیات ها خارق العاده بود؛ به طوری که تا کنون این نوع عملیات ها را شاهد نبوده ایم.

پورشمسی از دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان تحول بزرگ یاد کرد و گفت: ما مدیون دفاع مقدس هستیم  و آن هشت سال میدان عرصه نشان دادن توانایی و دلسوزی بود.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و به برگزاری این کنگره ها عنایت دارند، گفت: بارها در جریان برگزاری یادواره ها و کنگره شهدا حضور آنها را حس کرده ایم.

پورشمسی گفت: امروز اگر کنگره برگزار می شود هدف ساخت چند ورزشگاه یا ... نیست، بلکه در پی ایجاد گفتمان خدمت رسانی در ایران و باور به ظرفیت های عمومی هستیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بعد از اتمام این کنگره باید، گفتمان جاری ایران اسلامی و استان یزد به این سمت حرکت کند که بعد از کنگره نیز در محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی حرکت های فاخری برای شهدا انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه