English

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

وجود سردار سلیمانی برای مقابله با شیاطین مشیت خدا بود

فرمانده سپاه الغدیر یزد در پیامی آورده است: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، کسی که رخت شهادت را سال‌ها بر تن داشت اما مشیت الهی اورا برای مبارزه با شیاطین، اشرار جهانی و بر کندن ریشه ظلم گرگ صفتانی چون داعش نگهداشته بود.

وجود سردار سلیمانی برای مقابله با شیاطین مشیت خدا بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد در پیامی آورده است: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، کسی که رخت شهادت را سال‌ها بر تن داشت اما مشیت الهی اورا برای مبارزه با شیاطین، اشرار جهانی و بر کندن ریشه ظلم گرگ صفتانی چون داعش نگهداشته بود، امروز سر انجام به آرزو دیرینه‌اش رسید.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌های خالصانه این سرباز ولایت در امر بین‌المللی مقاومت در تاریخ تاریک  و اذهان  شوم جنایتکارانی چون آمریکا و اسرائیل خواهد ماند و راه او توسط سرباز تحت امر ولایت و دلبستگان مقاومت با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه یزد اظهار داشت: شهادت سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم و دوست داران و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت می گوییم و عهدمان را با آرمان شهدا و امام شهدا محکم و مستحکم‌تر می‌کنیم.

ملت سلحشور و قدر شناس دارالعباده یزد  امروز بعد از برپایی نماز جمعه در سراسر استان یزد، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی –  صهیونیستی، یاد و خاطرۀ آن فرماندۀ بی نظیر و محبوب دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از مسئولین کشور و دلبستگان جبهه مقاوت می خواهند تا انتقام سختی از جلادان آمریکایی –  صهیونیستی بگیرند.

این مراسم در شهرستان یزد بعد از اقامۀ نماز جمعه یزد از مسجد ملا اسماعیل – محل برگزاری نماز وحدت آفرین دشمن شکن جمعه به سمت خیابان قیام – چهار راه شهدا برگزار می‌شود .

بامداد امروز (جمعه)  سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای امریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه