English

محمد پولادخای:

مجوز تولید ۲۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در جنوب کرمان صادر شد

مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان از تخصیص ۲۰۰ هزار قطعه مجوز تولید مرغ گوشتی جدید در جنوب کرمان خبر داد.

مجوز تولید  ۲۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در جنوب کرمان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمد پولادخای، مدیر امور طیور سازمان با اشاره به تنوع اقلیمی و شرایط آب و هوایی مناسب منطقه اظهار داشت: جنوب کرمان از پتانسیل بسیار مناسبی در زمینه پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار برخوردار می باشد .

پولادخای اعمال محدودیت و ممنوعیت صدور مجوز مرغداری در دهه اخیر را مانع توسعه صنعت مرغداری جنوب کرمان دانست و افزود: با وجود تولید سالانه بالغ بر ۲۵۰۰ تن گوشت مرغ و ۲۰۰۰ تن تخم مرغ ، نیاز منطقه به این دو محصول تامین نگردیده و بخش اعظم این نیاز از استانهای دیگر تامین می شود .

وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت مرغداری در جنوب کرمان گفت : با توجه به نیاز منطقه از سال ۱۳۹۰ تا کنون تلاش بی وقفه ای جهت تحقق این امر مهم صورت گرفته که نتیجه آن منجر به تخصیص ۲۰۰ هزار قطعه مجوز تولید مرغ گوشتی جدید به منطقه شده است.

مدیر امور طیور سازمان رایزنی با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این بخش و راه اندازی زنجیره های تولید و تامین تسهیلات مورد نیاز در این خصوص را از برنامه های در دست اقدام مدیریت طیور سازمان عنوان کرد و افزود ، توسعه صنعت مرغداری جنوب کرمان تا رسیدن به مرحله تامین کامل نیاز گوشت مرغ و تخم مرغ منطقه از برنامه های این مدیریت می باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه