English

به مناسبت روز مهندس؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان / وظیفه خطیر مهندسان در سازندگی و پیشرفت کشور

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان / وظیفه خطیر مهندسان در سازندگی و پیشرفت کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه مهندسان به عنوان میراث داران دانش و تمدن ایرانی، از تمام دانش، علوم، فنون و توان خود برای ساختن این سرزمین کهن مایه گذاشته‌اند، طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه‌های ناب و نگاه تیزبینانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.

مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرا مطروحه در عرصه‌‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش‌گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی علی‌الخصوص مهندسان گرانقدر شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه