English

سرهنگ مرتضوی خبر داد:

برخورد پلیس فتا با هرگونه تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی در اصفهان

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از برخورد پلیس فتا با هرگونه تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی خبر داد.

برخورد پلیس فتا با هرگونه تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با بیان اینکه عده ای سودجو و فرصت طلب با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه می کنند، گفت: پلیس فتا با کسانی در فضای مجازی به تبلیغ و فروش این گونه مواد بپردازند ، برخورد می کند.

وی افزود: برخی سایت‌ها در فضای مجازی اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می‌کنند و خانواده‌ها باید در این خصوص مراقب فرزندان خود باشند چرا که عدم آشنایی کودکان با این مواد و آموزش ناقص سایت ها در این خصوص بسیار خطرناک است، همچنین والدین در این روزها فرزندان خود را در فضای مجازی تنها نگذارند و آنها را از خطرات مواد محترقه آگاه سازند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: بر اساس قانون فروش، تبلیغ ، توزیع و هرگونه معامله بدون مجوز، تجهیزات نظامی و تجهیزاتی که دارای کاربرد دو گانه و نیز اقلام و موارد تحت کنترل از قبیل انواع مواد محترقه، ناریه، منفجره اعم از نظامی و غیرنظامی جرم بوده و مجرمان تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

سرهنگ مرتضوی به کسانی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد محترقه کنند هشدار داد و گفت: پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در راستای انجام وظایف خود و جلوگیری از آسیب های احتمالی در چهار شنبه آخر سال و همچنین ایام نوروز اقدام به شناسایی وبگاه های فعال در زمینه ساخت، و فروش مواد محترقه می کند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان  درپایان خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir در قسمت ارتباطات مردمی این سایت به ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    به خود به اون خانوم به خود دزد قاتل

  • اجازه به خود به اون دزد ندارم با میشه میا اصفهان کار خطر میکند چک بکن بم اتمی نسب کرد گوشیش

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی