English

مستند پویانمایی زیست شناسان کوچک بر بام جشنواره بین المللی فیلم رشد

مجموعه مستند پویانمایی زیست شناسان کوچک به کارگردانی فهیمه ذبیحی سلطانی و تهیه کنندگی رضا احمدیاری به عنوان بهترین پویانمایی آموزشی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد.

مستند پویانمایی زیست شناسان کوچک بر بام جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پویانمایی زیست شناسان کوچک مجموعه­‌ای در 13 قسمت و  از تولیدات سیمای صداوسیمای مرکز کردستان است که اثر برگزیده هیات داوران به عنوان بهترین پویانمایی آموزشی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد و دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را کسب کرد.

این مستند داستان زندگی  روژین و برادر بزرگش رامین را حکایت می کند؛ خواهر و برادری  که به دنبال جواب سوالات خود هستند و در کتابخانه خانه­‌شان با موشی آشنا می­‌شوند که اجداد او در آزمایشگاه های انسانها با هوش و دارای قدرت تکلم شده و سپس فرار کرده است و آنها با هم دوست شده و برای کشف حقایق علمی با هم ماجراجویی می کنند و به سفرهای شگفت انگیزی می­‌روند.

 از دیگر آثار رضا احمدیاری می توان به ساخت ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ­ﻫﺎی پویانمایی "ﻫﯿﻮا ﭼﻮﭘﺎن ﮐﻮﭼﮏ" (ﺑﻪ ﺳﻔﺎرش ﺳﯿﻤﺎی اﺳﺘﺎﻧﻬﺎ و ﭘﺨﺶ ﺷﺪه از ﺻﺪا و ﺳﯿﻤﺎی اﺳﺘﺎن ﮐﺮدﺳﺘﺎن)، "ﮐﺎراﮔﺎه ﺟﻨﮕﻞ" (ﺑﻪ ﺳﻔﺎرش ﺻﺪا و ﺳﯿﻤﺎی ﻣﺮﮐﺰ ﮐﺮدﺳﺘﺎن)، "ایرانیان"، ﻟﻮح ﻓﺸﺮده "ﻧﻘﻞ و ﻧﺒﺎت" ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﯿﻠﻢ (ﮐﻮﺗﺎه، ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ)، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ و ﺳﺮﯾﺎل ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه