English

با صنایع آلاینده خاک برخورد می شود/ پایش صنایع آلاینده خاک انجام شد

معاونت نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: به منظور اجرای قانون حفاظت از خاک و با توجه به تأکید ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و به منظور تحقق مبانی حفاظت از خاک در استان یزد، اداره کل حفاظت محیط زیست استان اقدام به شناسایی و پایش منابع و صنایع آلاینده خاک کرده و نمونه برداری و آنالیز منابع مذکور از نظر عناصر سنگین و شاخص‌های مرتبط دیگر را به انجام می رساند.

با صنایع آلاینده خاک برخورد می شود/ پایش صنایع آلاینده خاک انجام شد
به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا کوچک زاده معاونت نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان یزد از شناسایی و پایش منابع و صنایع آلاینده خاک در استان یزد خبر داد.

کوچک زاده تصریح کرد: ورود انواع مواد و آلاینده‌های حاصل از فعالیت‌های انسانی و صنعتی به درون خاک از جمله مشتقات نفتی، فلزات سنگین و مواد آلی سبب تغییر کیفیت آن شده و این مهم موجب تغییر ماهیت فیزیکی و شیمیایی خاک و در نتیجه آلودگی آن می شود.

وی  گفت: به منظور اجرای قانون حفاظت از خاک و با توجه به تأکید ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و به منظور تحقق مبانی حفاظت از خاک در استان یزد، اداره کل حفاظت محیط زیست استان اقدام به شناسایی و پایش منابع و صنایع آلاینده خاک کرده و نمونه برداری و آنالیز منابع مذکور از نظر عناصر سنگین و شاخص‌های مرتبط دیگر را به انجام می رساند.

این مقام خاطر نشان ساخت؛ شماره تلفن 03538253303 داخلی 134 آماده دریافت گزارشات مربوط به دفع غیر اصولی و نامناسب هرگونه منابع آلاینده به خاک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه