English

انتصاب رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان و چند انتصاب دیگر در استانداری یزد

استاندار یزد در آستانه انتخابات 1400 رئیس ستاد انتخابات استان و دبیر و ر‌وسای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان یزد را منصوب کرد.

انتصاب رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات 1400 استان و چند انتصاب دیگر در استانداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌رییس ستاد انتخابات استان یزد از سوی استاندار تعیین شد.
متن  کامل حکم استاندار یزد خطاب به رییس ستاد انتخابات استان یزد به شرح زیر است:

جناب آقای ترحمی

معاون محترم سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

در راستای برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان یزد در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم. شایسته است در ایفای مسئولیت واگذار شده با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان و با رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و پرهیز و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی و فراقانونی، فضایی امن و پرنشاط برای حضور و رقابت سازنده داوطلبان انتخابات، ارتقای مشارکت عمومی مردم شریف استان و صیانت تمام و کمال از آرای مردم فراهم گردد.

بی ‌شک در اجرای این مهم کلیه معاونان، مدیران و مسئولان استانداری و فرمانداران، بخشداران و دیگر دستگاه ‌های استان نهایت همکاری در چارچوب ضوابط قانونی را با شما به عمل خواهند آورد.

در ضمن جهت تسریع در امور، این اختیار به جنابعالی واگذار ‌می شود تا در جریان برگزاری انتخابات نامه ها و بخشنامه های مرتبط را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان امضا و مراتب را گزارش نمایید.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در احکام جداگانه‌ای دبیر و ر‌وسای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان یزد را منصوب کرد.

بنابراین گزارش، "محمد علی شاه حسینی" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان "دبیر ستاد انتخابات استان" منصوب شد.

همچنین " اکرم فداکار " معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به عنوان "رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان"، "جعفری" مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان "رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات"، "فتاحی" مدیرکل حراست استانداری به عنوان "رئیس کمیته استعلامات و حراست ستاد انتخابات استان یزد"‌، ‌"زارع" مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان "رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات"، "رامشک" مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان "رئیس کمیته حقوقی ‌ستاد انتخابات، "صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان "رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات ‌استان ‌و "دشتی" مدیرکل اداری مالی استانداری و "مکرمی" مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان اعضای ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

در بخشی از احکام استاندار یزد خطاب به دبیر، روسای کمیته ها ‌و اعضای ستاد انتخابات استان آمده  است: شایسته ‌است در ایفای مسئولیت واگذار شده با بهره‌گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان و با رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و همکاری و هماهنگی لازم با رئیس محترم ستاد زمینه برگزاری انتخابات قانونمند و حماسی را فراهم آورید. توفیق شما را در ایفای مسئولیت واگذار شده در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه