English

سید علی آتشی‌پور :

کرونای انگلیسی در سیرجان هنوز شناسایی نشده‌است

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در رابطه با شایعه شناسایی نمونه های کرونای انگلیسی در سیرجان گفت: هنوز موردی از ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در شهرستان سیرجان شناسایی نشده است.

کرونای انگلیسی در سیرجان هنوز شناسایی نشده‌است
به گزارش خبرگزاری موج، سید علی آتشی‌پور، مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در نشست خبری با اشاره به صحبت‌های وزیر بهداشت پیرامون گردش ویروس کرونای انگلیسی در کشور، افزود: نمونه‌های آزمایشگاهی تعدادی از مبتلایان کرونا در شهرستان جهت بررسی جهش‌یافتگی ویروس برای بررسی به تهران ارسال شده است که هنوز نتایج آن مشخص نشده و چند روزی طول می کشد.

آتشی‌پور با تاکید بر اینکه سیرجان در حال حاضر وضعیت وخیم‌تری از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد، ادامه داد: دلایل افزایش تعداد مبتلایان سرپایی و بستری در شهرستان سیرجان توسط کارشناسان بهداشت و دانشکده علوم پزشکی در حال تحلیل و بررسی است تا انشاالله با تدابیر لازم توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان و همه نهادهای دخیل در حوزه سلامت و ستاد مذکور، وضعیت از کنترل خارج نشود.

وی همکاری زنجیروار و بیش از پیش همه مردم، نهادها، ادارات را مسلتزم عبور از این وضعیت دانست و اظهار کرد: چاره ای جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همگان و وضع محدودیت برای همه کانون‌های خطر، نداریم.

وی ابتلای مجدد رئیس و معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان را تایید کرد و گفت: محمدی و  موقری‌پور به دلیل درگیری شدید کاری که این روزها در مقابله با کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی داشته‌اند، در آماج خطر بیشتری قرار گرفته و دیروز تست کرونای معاون بهداشتی و امروز تست کرونای ریاست دانشکده بعد از حدود چند ماه مجددا مثبت شده اما حال عمومی ایشان خوشبختانه خوب است و در قرنطینه به سر می برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه