English

شهرام حبیب زاده خبر داد:

بستری ۲۶ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته 26 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 26 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 26 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

وی افزود: طی این مدت 2۹ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲ بیمار کرونایی طی این مدت در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از 26 بیمار جدید، ۱9 بیمار در اردبیل، ۱ بیمار در پارس آباد، 2 بیمار در مشگین شهر و 4 بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده افزود: در حال حاضر 163 بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت زرد و شهرهای بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی