English

پرداخت ۷۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید درقم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از پرداخت 770 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید درقم خبرداد.

پرداخت 770 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید درقم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود سیجانی روز سه‌شنبه درحاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گفت‌وگو با خبرنگاران،‌ دراین خصوص بیان کرد: با توجه به ادامه یافتن روند پرداخت تسهیلات درنظر گرفته شده تا سال آینده انتظار ما این است که میزان جذب و پرداخت تسهیلات در استان قم از میزان اعلام شده نیز فراتر رود.

وی با اشاره به این که فرآیند پرداخت تسهیلات رونق تولید درقم از یکم مردادماه سال جاری آغاز شده و این روند تا سی‌ویکم تیرماه سال‌آینده ادامه دارد، افزود: این پرداختی‌ها در سه بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری انجام می‌شود که صنعت بیشترین سهم را در جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید استان دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان قم در جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید، ادامه داد: در همین رابطه تقاضا داریم با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و تجهیزات مورد استفاده واحدهای‌ تولیدی، سطح اعتبار اختصاص یافته برای استان قم در قالب تسهیلات رونق تولید افزایش یابد.

سیجانی همچنین گفت:‌ درجلسه کارگروه ستاد تسهیل استان درخواست ۱۰ طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات به میزان ۱۴۳ میلیارد تومان و ۱۹ طرح کشاورزی به میزان ۴۷ میلیارد تومان تایید و قرار شد پرونده آن‌ها برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شود.

وی بیان کرد: این تسهیلات شامل سرمایه درگردش برای واحدهای موجود و سرمایه ثابت برای واحدهای نیمه تمام است که پس از بررسی مدارک متقاضیان و دارا بودن شرایط لازم توسط بانک‌های عامل، بر اساس مقررات باید پرداخت تسهیلات ظرف یک ماه انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه