English

مراسم قدردانی و تجلیل ازهمکار بازنشسته و رانندگان فعال در حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه قم

طی مراسمی از محمدمهدی مسعودی رئیس تامین و توزیع منطقه قم که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و همچنین تعدادی از رانندگان فعال در امر سوخترسانی، تجلیل شد.

مراسم قدردانی و تجلیل ازهمکار بازنشسته و رانندگان فعال در حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، این مراسم بمنظور قدردانی از زحمات وخدمات صادقانه محمد مهدی مسعودی رئیس واحد تامین و توزیع و سه راننده فعال در بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی با حضور مدیر، معاونین، روسای واحدها و مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید محمود طاهری مدیر منطقه، ضمن تبریک بازنشستگی آقای مسعودی و آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان  گفت : از زحمات و خدمات شما همکار گرامی که بهترین سالهای عمر خود را در راه ارتقاء اهداف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سپری نموده اید صمیمانه تشکر می نمایم وامیدوارم از تجربه، خرد و آگاهی جنابعالی که در طول این سالیان گذشته حاصل شده است، کمال استفاده بعمل آید.

طاهری در ادامه این مراسم از زحمات رانندگان نفتکش بویژه سه راننده منتخب و شرکت‌های حمل ونقل، تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که رویه همکاری و همدلی فی مابین شرکت‌های حمل و نقل و شرکت ملی پخش، به فضل پروردگار بصورت روزافزون ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، از همکار بازنشسته و رانندگان فعال قدردانی شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه