English

در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های جاری شرکت ملی پخش انجام شد؛

بازدید گروه معین منطقه قم از تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، ناحیه مرکزی و واحدهای ستادی در خرداد ماه ۹۹

گروه معین منطقه قم از ناحیه مرکزی و تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، واحدهای ستادی و بازرگانی به منظور بررسی، کنترل و رفع عدم انطباق‌های احتمالی دستور العمل‌ها طی چند روز متوالی بازدید بعمل آورد.

بازدید گروه معین منطقه قم از تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، ناحیه مرکزی و واحدهای ستادی در خرداد ماه ۹۹

به گزارش خبرگزاری موج قم، گروه معین منطقه متشکل از مدیر، معاونین و مسئولین واحدهای ستادی و عملیاتی به منظور آگاهی از وضعیت جاری سوخترسانی ، رسیدگی به نواقص و مشکلات احتمالی، درخواست ها و نیازمندی‌های کارکنان و ارباب رجوع، کنترل کمیت و کیفیت فرآورده‌های نفتی و بررسی مسائل ایمنی مراکز عملیاتی و مجاری عرضه در چند روز متوالی، از ناحیه مرکزی و تأسیسات انبار نفت بازدید کردند.

بر اساس این گزارش این بازدیدها در قالب سه گروه انجام شد. در روزهای اول و دوم بازدید، ضمن حضور در تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین از واحدهای زیر مجموعه بازدید و راهکارهای مناسبی جهت بهبود خدمات ارائه و در پایان، جلسه جمع بندی با حضور رئیس تأسیسات انبار نفت جهت ابلاغ موانع و مشکلات احتمالی، به منظور پیگیری و رفع آنها برگزار شد.

در ادامه، گروه معین منطقه از ناحیه مرکزی و واحدهای زیر مجموعه و مجاری عرضه و واحد بازرگانی بازدید به عمل آورده و پس از بررسی های نهایی و تکمیل فرم های پایش، جلسه جمع بندی نهایی با حضور مدیر منطقه برگزار و نتیجه بررسی و پایش به منظور پیگیری نقاط قابل بهبود تهیه و به مسئولین مربوطه ابلاغ و موارد ارزشمندی برای حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات شرکت طی جلسات تحلیل گزارشات گروه معین منطقه مطرح و به تصویب رسید.

 سید محمود طاهری مدیر منطقه قم در پایان جلسات اختتامیه گروه معین، از ارتقاء کیفیت ممیزی ها و گزارش ارائه شده توسط مسئولین منطقه اظهار رضایت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه