English

حامد جولایی خبر داد :

سنندج میزبان اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان جوان و بزرگسال کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان نوجوانان و بزرگسالان کشور در سنندج خبر داد.

سنندج میزبان اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان جوان و بزرگسال کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حامد جولایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت: اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در رده‌های جوانان و بزرگسالان با حضور 29 کشتی‌گیر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در خانه کشتی مجموعه 22 گولان سنندج آغاز خواهد شد و تا روز دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این استان به مدت 10 روز میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان کشور شد.

وی افزود: تیم ملی کشتی ناشنوایان جوانان و بزرگسالان کشور به منظور کسب آمادگی حضور و انتخابی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، در سنندج اردو خواهند زد.

جولایی اضافه کرد: کشتی گیران حاضر در این مرحله از اردو، تمرینات آمادگی خود را در رده سنی جوانان زیر نظر مسلم شیرزاد به عنوان سرمربی و علیرضا عزیزی، میثم قبشه دزفولی و صابر میرزاده به عنوان مربی خواهند گذراند. 

وی یاداور شد: در رده سنی بزرگسالان نیز ناصر نوربخش هدایت تیم را برعهده دارد و سیدفرید عدنانی، محمد مرادی، شهرام مصطفایی به عنوان مربی تیم برگزار خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مهدی صدری، مهدی بخشی، علی کریمی و اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، حسین سیف لر از آذربایجان غربی، علی ابراهیمی و محمدرضا صدری از اردبیل، محمدحسین نریمانی، حسین کاظمی، محمد نظرزاده و عارف غلامی از اصفهان، امیرحسین فریدون زاده، امیر جهانبخش، محمدمبین پورشمسیان و علی غفاری از البرز، رضا اسماعیلی و ابوذر ربیع زاده از تهران و مهدی تقی پور از خراسان رضوی، علی وطن دوست از خوزستان، مجتبی اولاد قباد، شیرزاد مهکی ، سید امیر رضا نعمت پور و سید صادق ابوالوفائی از لرستان، محمد زارعی از کردستان، هاشم بیابانی از گیلان، امیر قلی نیا از مازندران، علی فراهانی، اکبر صابری و یوسف احمدی از مرکزی کشتی گیران حاضر در اولین دوره ادروی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند.

وی یادآور شدک این ورزشکاران به مدت 10 روز نکات فنی و تمرینات آمادگی خود را برگزار می کنند و در پایان آخرین مرحله از اردوی تیم نفرات منتخب به رقابت های قهرمانی جهان در ترکیه حضور اعزام خواهند شد.

وی افزود: محمد زارعی به عنوان ورزشکار، سیدفرید عدنانی به عنوان کمک مربی و جمشید خیرآبادی به عنوان مدیر فنی به نمایندگی از استان کردستان تیم ملی کشتی ناشنوایان کشورمان را همراهی خواهند کرد.

ملی پوشان تیم کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت های 2021 قهرمانی جهان که نهم تا 15 خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه