English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

کردستان با شش نماینده در بازی های آسیائی جاکارتا شرکت می کند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از حضور شش ورزشکار، مربی و داور استان در بازی های آسیائی جاکارتا خبر داد.

کردستان با شش نماینده در بازی های آسیائی جاکارتا شرکت می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حامد جولایی گفت، کردستان با شش ورزشکار، مربی و داور به عنوان نماینده استان در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کند.

وی  افزود، ورزشکاران کردستان در رشته های هندبال، بدمینتون و قایقرانی به این رویداد مهم اعزام می شوند که با حضور در چندین اردوی آمادگی و فشرده تیم ملی به مصاف حریفان خود می روند.

جولایی در ادامه گفت، مهران شهبازی در رشته بدمینتون، شاهو نصرتی و میلاد مسائلی در هندبال و شاهو ناصری در قایقرانی ورزشکاران کردستانی در تورنمنت آسیایی خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد، جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران و امید شیخ احمدی داور با سابقه سنندجی در رشته ژیمناستیک دیگر نمایندگان کردستانی در بازی های آسیایی جاکارتا هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد، این تعداد نمایندگان کردستان تاکنون به صورت قطعی از سوی فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک اعلام نشده است که با بررسی های انجام شده احتمال افزایش آمار ورزشکاران، مربیان و داوران استان در این رقابت ها انتظار می رود.

حامد جولایی به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان کردستان به ورزشکاران در اردوهای آمادگی بازی های آسیائی اشاره کرد و گفت، سعی کردیم با شرکت در تمرینات آمادگی تیم ملی در حد امکان انگیزه و آرامش روانی را برای ملی پوشان فراهم کنیم.

جولایی اظهار کرد، در دوره قبل بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد تنها استان کردستان در رشته های هندبال و قایقرانی صاحب نماینده بود.

وی ضمن اشاره به بد شانسی هایی ورزش کردستان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد در رشته هایی همچون بوکس که استان صاحب نماینده قوی بود تعداد ورزشکاران از پنج نفر به سه بوکسور تقلیل یافت و همچنین در رشته ووشو نیز وزن ورزشکار فیکس کردستان در این رشته از سوی کنفدراسیون آسیا در جاکارتا حذف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزایش درصدی ورزشکاران کردستان در جاکارتا اشاره کرد و گفت، با توجه به نظارت، هزینه ها و پیگیری تمرینات انجام شده قهرمانان از نظر حضور نسبت دوره قبل رشد داشتیم و امیدواریم ورزشکاران کردستان نیز بتوانند در این رقابت ها پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی