English

در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران ؛

شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران شد

در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان شرکت پیشرو انتخاب و موفق به دریافت رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر این همایش با بیان اینکه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ پیشران توسعه اقتصادی کشور هستند ، گفت: هرساله در قالب طرح IMI-100 شرکتهای برتر در اقتصاد کشور  ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و در یک مسابقه عمومی، شرکت ها توانمندی های خود را مورد محک قرار می‌دهند.

غلامحسن تقی نتاج که به نمایندگی از مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این همایش ملی حضور داشت، در ادامه ابا بیان این مطلب فزود: در این مسابقه تولیدی و اقتصادی که در سطح ملی برگزار می‌شود تمامی شرکت‌ها علاقه مند هستند تا رتبه های بالا را بدست آورند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه های نخست رتبه بندی ۱۰۰شرکت برتر قرار گیرد.

به گفته نتاج، با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعه فولاد مبارکه این دستاوردها هرساله با رشد قابل توجهی تکرار می‌شود.

رییس هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان افزود: امسال نیز در رتبه بندی صورت گرفته توسط مرجع مستقل در قالب 500 شرکت  که اکنون با توجه به افزایش شرکتها، مجموعه فولاد مبارکه اصفهان توانسته به عنوان شرکت پیشرو به عنوان های رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبه چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه اصفهان در سایر شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر در تلاش است تا رتبه‌های بهتری را کسب کند.

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: فروش داخلی فولاد مبارکه در سال ۹۸ به میزان ۶میلیون و ۱۳۰هزارتن و صادرات صورت گرفته به مقدار یک میلیون و ۴۵۰هزارتن بوده است.

به گفته وی، فروش داخلی فولاد مبارکه در ۱۰ ماهه امسال به میزان ۵میلیون و ۴۶۱هزارتن بوده است ونسبت به مدت مشابه سال گذشته که عدد ۵میلیون و ۱۷۸هزارتن ثبت شده، ۵درصد رشد داشته است.

نتاج افزود: البته فولادمبارکه با رویکرد تامین حداکثری بازار داخل صادرات خود را ۲۲درصد کاهش داده است تا مصرف کنندگان داخلی محصولات شرکت با مشکل مواجه نباشند.

فولادهرمزگان در جمع بزرگان

بنا بر این گزارش براساس ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه "صدشرکت برتر ایران IMI100 " و در سال جهش تولید ،  شرکت فولاد هرمزگان در بین ۶ شرکت برتر ایران قرار گرفت .

در همایش شرکتهای بر تر ایران  و پس از ارزیابی های صورت گرفته ، شرکت فولاد هرمزگان در گروه فلزات اساسی پس از شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان ،شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت فولاد خوزستان ، شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس توانست در رتبه ششم قرار گیرد و از نظر درآمد و رشد در بین بزرگان گروه فلزات اساسی ایران  قرار گیرد .

شایان ذکر است شرکت فولاد هرمزگان در این ارزیابی ، از منظر درآمد و فروش نیز  رتبه ٤٥ را در بین ٥٠٠ شرکت برتر ایران کسب کرد .

افتخاری دیگر از فولاد سنگان

براساس ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه "صدشرکت برتر ایران (IMI١٠٠)" شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به کسب عنوان‌  نخست در "بهره وری کل عوامل در گروه اکتشافات، استخراج و خدمات جانبی"  در بین صد شرکت بزرگ کشور گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی