English

در آیین افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اعلام شد؛

یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی یزد، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد در آیین افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، اظهار داشت: یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی استان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است که در سفر سال گذشته ریاست قوه قضاییه به استان یزد بحث ورودی این ساختمان و لزوم توجه به کرامت مراجعین در بدو ورود به ساختمان های پر تردد تأکید شد.

یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی یزد، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید دهقان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد گفت: با افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، یکی دیگر از مصوبات سفر پر خیر و برکت رییس دستگاه قضا به استان یزد محقق گردید.

وی در آیین افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، اظهار داشت: یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی استان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است که در سفر سال گذشته ریاست قوه قضاییه به استان یزد بحث ورودی این ساختمان و لزوم توجه به کرامت مراجعین در بدو ورود به ساختمان های پر تردد تأکید شد.

وی تصریح کرد: این ساختمان که با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع امروز به بهره‌برداری رسید، با اهتمام بر مسئله تکریم ارباب‌رجوع و سهولت در ورود و خروج ارباب‌رجوع در عین رعایت همه الزامات امنیتی است.

این مقام مسئول با اشاره به تأمین اعتبار ساخت و تجهیز این ساختمان از محل اعتبارات خاص در اختیار رئیس دستگاه قضا، بیان داشت: این ساختمان شامل ۳ سالن شامل محل انتظار و دریافت راهنمایی مراجعین، بازرسی خواهران و برادران است که به بهره‌برداری رسید تا ضمن به نتیجه رسیدن یکی دیگر از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، وضعیت ورودی این ساختمان نیز سامان داده شده و ورود و خروج ارباب‌رجوع تسهیل گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه