English

فرهاد سبحانی خبر داد:

اخذ مجوز ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اخذ مجوز ساخت یک‌هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک این استان خبر داد.

اخذ مجوز ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرهاد سبحانی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل امروز در آیین معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان نیر گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اقدامات لازم آغاز شده و زمین موردنیاز از سوی اداره کل راه و شهرسازی نیز واگذار شده است.

وی با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت انتخاب شده است، افزود: برای بهره‌مندی از این طرح در مرحله نخست ۹۰۰ متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام نهایی ۳۸۶ نفر از آنها انجام شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به پیش‌بینی اعطای ۱۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای تکمیل عملیات اجرایی طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهارکرد: با اختصاص قیر رایگان، معابر احیا و احداث شده در طرح هادی روستاهای استان آسفالت می‌شود.

سبحانی گفت: علاوه بر این امسال بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن از منابع مختلف اخذ شده و اخذ اعتبارات تکمیلی از منبع ملی همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای احیای روستاهای دارای بافت باارزش از محل اعتبارات ویژه سفر دی ماه پارسال ریاست‌جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه