English

رامین صادقی خبر داد:

ایجاد ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال 900 فرصت شغلی جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل ایجاد شده است.

ایجاد 900 فرصت شغلی جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۵۰ واحد صنعتی راکد استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون با بازگشت به چرخه تولید ۹۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کردند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت خالی واحدهای صنعتی یکی دیگر از محورهای اصلی فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در سال‌جاری بود که در این راستا تعداد ۴۰ واحد بین ۳۰ تا ۸۰ درصد از ظرفیت خود را افزایش دادند و برای ۶۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری برای طرح‌های ایجادی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی که برای این بحث در استان اردبیل شده بود، ۱۵۰ طرح را شامل می‌شد که خوشبختانه تا کنون برای ۱۹۲ واحد پروانه بهره‌برداری صادر شده است و افزایش ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

صادقی با بیان اینکه اردبیل از نظر طرح‌های ایجادی در سطح کشور جایگاه دوم را دارد، ابراز امیدواری کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد جهش واقعی تولید در این استان باشیم.

در حال حاضر افزون بر یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه