English

توقیف تریلی حامل ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف تریلی حامل 31 هزار و 200 لیتر نفت سفید قاچاق در محور " قم - کاشان " خبر داد.

توقیف تریلی حامل 31 هزار و 200 لیتر نفت سفید قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پی گیری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان "همدان" مشخص شد یک قاچاقچی با یک دستگاه تریلی قصد انتقال سوخت خارج از شبکه از "تهران" به "فارس" دارد، بنابراین بلافاصله با اعلام موضوع به پلیس امنیت اقتصادی استان قم رصد محورهای مواصلاتی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات صورت گرفته خودرو مذکور در محور " قم - کاشان " شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: راننده در مواجهه با کارآگاهان اذعان داشت خودرو حامل محوله هیدروکربن است بنابراین تریلی با هماهنگی مقام قضائی استان جهت بررسی محموله به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: سپس با دعوت از نمایندگان شرکت ملی‌پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از محموله نمونه‌برداری و کارشناسان شرکت نفت پس از آزمایشات لازم نوع سوخت مکشوفه قاچاق را نفت سفید اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو حامل سوخت مکشوفه قاچاق به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را 31 هزار و 200 لیتر نفت سفید به ارزش 3 میلیارد و 721 میلیون ریال اعلام که در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه