English

حمیدرضا حاجی‌ بابایی :

نارضایتی مردم از اندیشه ای است که انقلاب را برای خود مرتع می داند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه ای است که انقلاب را برای خودش مرتع می داند اما شهید سلیمانی هرچه که داشت فدای انقلاب کرد.

نارضایتی مردم از اندیشه ای است که انقلاب را برای خود مرتع می داند
به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا حاجی بابایی ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهار داشت: افتخار شهید سلیمانی به سپهبدی نیست؛ افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی به این است که خداوند به وی جایگاهی داد که امام الامسلمین امام خامنه‌ای مکتب حاج قاسم را مکتب پیش‌برنده نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

وی با بیان وفاداری مردم در تمام این 42 سال  افزود: مردم ما به همان دلیلی که انقلاب کرده اند، پای انقلابشان ایستاده اند و به همان دلیل انقلاب پابرجاست زیرا علتی که برایش انقلاب کردند، پابرجاست و ملت ما به خاطر خدا، اسلام، عاشورا و کربلا انقلاب کرده اند و امروز پای همان اسلام، عاشورا و امام راحل و رهبری ایستاده اند.

حاجی بابایی با بیان اینکه عده ای سعی در نارضایتی سازی دارند تصریح کرد: نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه ای است که انقلاب را برای خودش مرتع می داند. اما شهید سلیمانی هرچه که داشت خالصانه و بدون هیچ منتی فدای انقلاب کرد؛ ما انقلاب کردیم  و بیش از 200 هزار شهید دادیم تا انقلاب سرپا بماند، انقلابی که ریشه در بعثت و غدیر دارد.

وی با انتقاد از تفکرات غلط اقتصادی  بیان کرد: ما باید تفکر شهید سلیمانی ها را داشته و این وضعیت را که در طول 40 سال گذشته اقتصاد لیبرال در لحظات و زمان های گوناگون تفکر انقلابی ما را به گروگان گرفته، اصلاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آینده این انقلاب روشن است و به پیروزی و به دست صاحبش می رسد و روسیاه کسانی می شوند که از این موقعیت سوءاستفاده کردند و روسفید کسانی می شوند که خدمتگزار مردم، پشتیبان رهبری و در مسیر شهدا بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه