English

علیرضارزم حسینی :

شهید سلیمانی به عنوان افتخار ایران باقی می‌ماند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حاج قاسم خود را فدای مردم کرد؛ برای حاج قاسم انسان‌ها با هر لباس، جناح و سلیقه فرقی نمی‌کرد.

شهید سلیمانی به عنوان افتخار ایران باقی می‌ماند
به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، علیرضا رزم ‌حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ؛ دقایقی قبل با حضور گلزار شهدای کرمان ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به شایستگی از شهید سلیمانی تجلیل کردند و بهترین عبارات را که همان مکتب حاج قاسم است چه چیز دیگری می‌توان برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت : حاج قاسم تمام مردم ایران را ارج می نهاد و به هیچ وجه تفاوت و تمایزی میان مردم نمی گذاشت ؛ برای حاج قاسم انسان‌ها با هر لباس، جناح و سلیقه فرقی نمی‌کرد و حاج قاسم با همین دیدگاه جانش را فدای مردم  کرد

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عنوان افتخار ایران باقی می‌ماند و نسل‌های جدید و باید راه حاج قاسم را دنبال کنند گفت: حاج قاسم به عنوان یک اسطوره و نشانه راه برای همه ملت ایران باقی ماند.

رزم ‌حسینی گفت :  امروز همه کرمان را به اسم حاج قاسم می‌شناسند و مردم استان کرمان شرافت خود را در طول دوران دفاع مقدس با لشکر همیشه پیروز 41 ثاراله نشان دادند و امروز حاج قاسم نماد و شناسنامه کرمان است و نام کرمان با نام حاج قاسم عجین گردیده و مردم کرمان باید با تاسی از مکتب حاج قاسم ادامه دهنده و مروج راه و مکتب سردار شهید سلیمانی باشند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه