English

سردار معروفی؛

انقلاب اسلامی ایران، امتداد حرکت عاشوراست

سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاح تیپ مالک اشتر گفت : انقلاب اسلامی ایران امتداد حرکت عاشوراست و مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود .

انقلاب اسلامی ایران، امتداد حرکت عاشوراست

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثاراله استان کرمان، در مراسم یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و افتتاح تیپ مالک اشتر لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در محل این تیپ در جیرفت ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ایران امتداد حرکت عاشوراست و مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : عده‌ای خواستند دین را نا کارآمد جلوه بدهند ولی امام عزیز ما گفت «جهموری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر» و این آرمان امام بود.

فرمانده سپاه ثاراله با بیان فراز و نشیب های پیش روی انقلاب اسلامی در طول این چهل و دو سال خاطر نشان کرد: ما فتنه ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم که بدخواهان علیه این نظام فتنه کردند ولی مردم با حرکت انقلابی خود در 9 دی بساط فتنه را برچیدند.

وی ادامه به رویش های انقلابی بالاخص در بین قشر نوجوان و جوان پس از شهادت سردار سلیمانی اشاره و گفت : دشمن با شهادت حاج‌قاسم گمان می کرد که حرکت های انقلابی و جهادی را متوقف خواهد کرد ؛ اما امروز هشتاد میلیون نفر حاج‌قاسم می‌شوند و بیست و پنج میلیون نفر زیر تابوت حاج‌قاسم می‌ایستند و این تحلیل غلط دشمن بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بااشاره به وحدت تمام ایران حول محور انقلاب و ولایت عنوان کرد : ۴۲ سال، یک ملت مجاهدت کرد نه یک قوم، نه یک مذهب و همه مذاهب و اقوام و جریان‌های سیاسی در تشکیل انقلاب نقش داشتند و نهم دی و روزهای تاریخی دیگر را همین مردم خلق کردند و ما از شیعه و سنی و مذاهب دیگر برای انقلاب شهید داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه