English

حجت اله غلامی:

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش مهمی در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها ایفا می کنند.

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی دارند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت اله غلامی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها  و رفاه کاربران جاده ها اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، ایمنی راه ها و میزان تصادفات کاهش می یابد.

وی اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از2 هزار و 500 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و509 میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از2 هزار و 500 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و509 میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.

غلامی افزود: دشمنان ایران گمان می کردند با افزایش فشارها و تحریم ها توان کار و فعالیت را از دولت خواهند گرفت اما خوشبختانه با پشتکار و همت بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی مناسب، پروژه های مهم و بزرگی در استان به سرانجام رسید.

معاون استانداری اصفهان همچنین ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر انجام شده برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در  اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم.

به گزارش موج ، در هشتمین روز دهه مبارک فجر پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه- دلیجان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول 40 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال، پروژه نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان مقابل گلدیس ورودی شهرک با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد ریال  و پروژه افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محورآزادگان با اعتباری بالغ بر180 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جایگاه سوخت هشت بهشت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه