English

اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل پرورش یافتگان مکتب امام (ره) است

فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل پرورش یافتگان مکتب امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ نجفعلی کرمی در مراسم یادواره ۸۳۴ شهید تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی برای ملت ایران داشت که از جمله می‌توان به حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه، کسب استقلال و خودباوری، مردم سالاری دینی و حمایت از مظلومین جهان دانست.

او گفت: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را روز به روز نیرومندتر از گذشته کرده تا جایی که استکبار جهانی جرات تعدی و تجاوز به این مرز و خاک رو ندارد.

سرهنگ کرمی، آشنایی نسل جوان با اندیشه های حضرت امام (ره) و شهیدان سرفراز را ضروری دانست و از دستگاه های فرهنگی بخصوص رسانه ها خواست در این ارتباط تلاش بیشتری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه شهیدان را مایه عزت و آبروی نظام اسلامی دانست و باتاکید بر پاسداشت خون شهیدان اظهار داشت: برای ارتقای سطح امنیت و خودکفایی و استقلال کشور باید راه و آرمان های شهیدان را ادامه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی