English

به همت جمعیت هلال احمر؛

توزیع بیش از ۱۰۰هزار ماسک در هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از توزیع بیش از ۱۰۰هزار ماسک توسط داوطلبان جمعیت هلال احمردر استان خبر داد و گفت: حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است.

توزیع بیش از ۱۰۰هزار ماسک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور با اشاره به اقدامات معاونت داوطلبان در خصوص پیشگیری از کرونا گفت:جمعیت هلال احمر با شیوع بیماری کرونا از اواخر بهمن سال ۱۳۹۸، اقدامات و فعالیت های بشردوستانه خود را در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا به ویژه در مناطق و اماکن پرخطر و گروه های آسیب پذیر، آغاز کرد.

مهندس سلحشور اظهار کرد: توزیع  بیش از ۶هزارو ۵۰۰ بسته غذایی در بین خانوارهای متاثر از کرونا، توزیع بیش از ۱۰۰هزار عدد ماسک، تهیه و توزیع بیش از ۱۳هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در ۱۰ماهه گذشته بخشی از اقدامات و فعالیت های  جمعیت هلال احمر در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به اعزام ۵کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار استان و بهره مندی بیش از ۱۰۰۰نفر از خدمات درمانی رایگان خاطرنشان کرد: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها  از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه