English

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:

۳۸۲ مکان درمانی طرف قرارداد درمان تامین اجتماعی ایلام هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه 382 مکان های درمانی طرف قرارداد این سازمان هستند، گفت: این تعداد شامل ۲۸ پزشک عمومی، ۶۲ پزشک متخصص، ۱۹ پزشک فوق تخصص، ۲۵ دندانپزشک متخصص، ۷۵ داروخانه، ۱۸ رادیولوژی، ۱۹ سنوگرافی، ۲۳ فیزیوتراپی، ۴ سی تی اسکن، ۲ ام آر ای، ۴۹ آزمایشگاه، ۴۵ درمانگاه و ۱۳ بیمارستان است.

382 مکان درمانی طرف قرارداد درمان تامین اجتماعی ایلام هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، علیرضا رمضانی در نشست خبری با رسانه های استان که در بستر فضای مجازی برگزار شد، افزود: در حال حاضر ۲۲ پزشک عمومی، ۹ دندانپزشک، ۹ پزشک متخصص، ۶ داروساز، یک نفر پزشک آزمایشگاهی، ۳ ماما و ۲۴ پرستار در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی مشغول ارائه خدمت به بیمه شدگان  هستند.

وی با با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ درصد هزینه های درمان سرپایی و ۹۰  درصد هزینه های بستری تحت پوشش بیمه هاست و هزینه درمان بیمارن خاص، سرطانی و صعب العلاج به صورت رایگان انجام می شود، اظهار داشت: روزانه حدود هزار و ۸۰۰ بیمار به سه مرکز ملکی سازمان تایمن اجتماعی استان شامل دی کیلینیک میلاد، درمانگاه شماره ۲ و درمانگاه شهرستان دهلران جهت ارائه خدمات مراجعه می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام تصریح کرد: در حال حاضر تمام جراحی هایی که در بیمارستان امام خمینی شهر ایلام انجام می شود در بیمارستان شهدای زاگرس بر حسب تشخیص پزشک صورت می گیرد و تلاش می شود بخش ccu به طور دائم در این مکان درمانی فعال شود.

رمضانی با بیان اینکه چاپ و عرضه دفترچه جدید تامین اجتماعی از اول اسفندماه جاری متوقف و ارائه خدمات درمانی با کارت ملی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۹۶ هزار نسخه الکترونیکی در استان صادر شده است و در راستای اجرای این طرح ملی، هم اکنون ۹۸ درصد مطب های طرف قرارداد سازمان به زیر ساخت های مورد نیاز مجهز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه