English

با همکاری خانه کارگر استان اصفهان صورت گرفت؛

افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر در اصفهان

چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر با همکاری خانه کارگر استان اصفهان افتتاح شد.

افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر در فضای مجازی با همکاری خانه کارگر استان اصفهان افتتاح شد.

 قاسم ستاری بیان داشت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر با هدف رشد و تندرستی جامعه بزرگ کارگری استان با حضور کامران کلانی مدیر کل کار و امور اجتماعی، حسین باقری مدیریت اشتغال اداره کل کار و امور اجتماعی و محمود امدادیان مدیر باشگاه کارگران و برشان دبیر اجرایی خانه کارگر و دبیر اتحادیه زنان خانه کارگر استان افتتاح شد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در راستای همدلی و هم افزایی بین هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با مسئولان اداره کل کار و امور اجتماعی جلسه ای پیرامون بسط و گسترش ورزش کارگری بحث و تبادل نظر انجام شد.

این مقام مسئول افزود: در این جلسه در مورد همکاری های لازم بین هیئت ورزش کارگری استان و اداره کل کار و امور اجتماعی استان در راستای ارتقاء بهره وری تولید و رشد اقتصادی صحبت و مقرر شد تا زنگ ورزش در مراکز تولیدی با قدرت بیشتری ادامه یابد و بعد همگانی ورزش در کنار بعد قهرمانی آن نیز در کارخانجات بسیار توجه شود و خدمات ورزشی در حوزه کارگری به باشگاه های بزرگ و حرفه ای استان از طرف هیئت ورزش کارگری ارائه شود.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: باشگاه کارگران نیز متعهد شد تا در کنار هیئت ورزش کارگری به ارائه خدمات ورزشی با استفاده از اماکن ورزشی به انجمن های زیر مجموعه هیئت کارگری مبادرت ورزد.

المپیاد ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه