English

استاندار ایلام:

بنیاد مستضعفان ۲۴۵ میلیارد تومان برای رفع محرومیت زدایی در ایلام اختصاص داده است

استاندار ایلام گفت: در مجموع ۲۴۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از استان ایلام از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یافته که ۵۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال زایی و ۱۵ میلیارد تومان نیز با کمک های مومنانه بوده است.

بنیاد مستضعفان 245 میلیارد تومان برای رفع محرومیت زدایی در ایلام اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در مراسم واگذاری یکصدهزار مین سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزارشد، افزود: تخصیص ۵۳ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان، 5 میلیارد تومان برای خرید دستگاه اکسیژن ساز در ایام کرونا ، ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه روستایی از دیگر خدمات بنیاد مستضعفان در استان ایلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از شهرستان های هدف ملکشاهی و هلیلان پرداخت شده است،اظهار داشت:۸۲ میلیارد تومان از این مبلغ در ملکشاهی و ۶۸ میلیارد تومان نیز در هلیلان بوده است.

استاندار ایلام خواستار تشکیل و حضور گروهی از کارشناسان بنیاد مستضعفان دراستان برای بررسی مشکلات مردم مناطق محروم استان شد تا شاهد خدمات رسانی هرچه بیشتر این نهاد انقلابی در استان ایلام باشیم وتصریح کرد: ایلامیان مرزدارانی غیور و سلحشور هستند که دین خود را در دوران انقلاب و دفاع مقدس به نظام ادا کرده اند و هم اکنون نیز بایستی مورد توجه قرار گیرند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه این استان به دلیل درگیری با جنگ تحمیلی از ریل و مدار توسعه عقب مانده و با وجود تلاش های دولت های مختلف باید همچنان نگاه ویژه ای به این استان شود،خاطرنشان کرد: زیرساخت های نفت و گاز، مرز و اربعین امروز از مزیت های استان ایلام برای تحرک بخشی به توسعه استان است.

همچنین مدیرکل اموال و املاک ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه 4 هزار و ۱۷۸ سند بنیاد علوی در کاربری های مسکونی، تجاری و زراعی در استان به اقشار مختلف مردم واگذار شده است،گفت: ارزش این املاک واگذاری شده بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان است.

یوسف فریادی زاده با بیان اینکه این املاک در شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول به افراد واجد شرایط واگذار شده و ادامه خواهد یافت،افزود: بنیاد مستضعفان خدمت رسانی به محرومان را اصلی ترین راهبرد خود دانسته و تا واگذاری تمامی اراضی غصب شده به صاحبان اصلی آنها به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که مراسم اهدای ١٠٠ هزارمین سند املاک علوی به صورت ویدئو کنفرانس با ٤ استان خراسان شمالی، گلستان، قزوین و آذربایجان غربی با حضور سید پرویز فتاح در ایلام برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی