English

فرماندار بافق تاکید کرد:

نقش کلیدی سپاه در برقراری امنیت مرزهای ایران

فرماندار بافق گفت: نقش سپاه در تامین امنیت مرزها و خارج از کشور را بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: سپاه بزرگترین فرزندان خود و بهترین فرماندهان این کشور نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای تامین امنیت گذاشت.

نقش کلیدی سپاه در برقراری امنیت مرزهای ایران

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با ایام دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان بافق با شعار "انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، اقتدار و صلابت و امنیت پایدار" و با حضور فرماندار شهرستان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در آین مراسم پس از اجرای سان و بازدید از میدان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اعتماد و اطمینانی که بین امام راحل(ره) و مردم در داخل و خارج از کشور برقرار بود، باعث پیروزی انقلاب شد.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: امروز هم به دلیل ایستادگی و مشارکت بالای مردم عزیز کشورمان در کنار نیروهای امنیتی و نظامی از کیان کشور دفاع کرده اند و در حوزه امنیت داخلی و خارج از کشور در سایه رهبری فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری موفق و پیروز بودیم.

وی نقش سپاه در تامین امنیت مرزها و خارج از کشور را بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: سپاه بزرگترین فرزندان خود و بهترین فرماندهان این کشور نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای تامین امنیت گذاشت.

فرماندار بافق در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از ایشان به عنوان تاریخ دفاع، نظم و امنیت کشور یاد کرد و گفت: دشمن همیشه با ترور دانشمندان و به شهادت رساندن فرزندان این کشور درصدد ناامن کردن کشور و ضربه زدن به انقلاب و کیان کشور است که قطعا ‌همانطور که تاریخ ۴۲ ساله انقلاب نشان داده بازهم ناکام خواهند ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه