English

فرماندار بافق؛

حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هیچ محدودیتی در تامین منابع مالی ندارد

فرماندار بافق گفت: در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هیچ نوع محدودیت در هزینه و اعتبار نداریم و ملاک سلامتی جامعه و خانواده ها است.

حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هیچ محدودیتی در تامین منابع مالی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روبط عمومی فرمانداری، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق به ریاست فرماندار بافق و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق در این نشست ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته در استان، شهرستان بافق در حوزه کشفیات مواد مخدر دارای رتبه نخست است.

وی هم صدایی و همراهی مردم و مسئولان را برای پیشگیری از اعتیاد و پخش مواد مخدر در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دوهدف عمده ما در پیشگیری، مراقبت از خانواده های سالم که ممکن است در آینده در معرض آسیب قرار گیرند و دوم مراقبت ازکسانی است که به شکلی خواسته یا ناخواسته دچار آسیب شده اند و باید برای نجاتشان برنامه ریزی کرد.

وی پیشگیری و هزینه کرد در قبال کاهش آلودگی افراد جامعه حتی یک نفر به مواد مخدر را از جمله برنامه های این شورا بیان کرد و گفت: در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هیچ نوع محدودیت در هزینه و اعتبار نداریم، ملاک سلامتی جامعه و خانواده ها است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در پایان استقرار ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهرستان، ساماندهی منازل نیمه ساز، استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و تشکیل اکیپ های غربالگری در معادن و کارخانجات جهت کنترل و پیشگیری از توزیع و آلودگی شهرستان بافق به مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه