English

حجت الاسلام ناصر نصیری:

نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: براساس نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی و تأیید نماینده ولی‌فقیه در استان نماز جمعه این هفته در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: براساس نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی و تأیید نماینده ولی‌فقیه در استان، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای برپایی فریضه واجب نماز در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: امیدواریم هم‌استانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا در اقامه نماز جمعه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط خاص حاکم در کشور نماز جمعه از شیوع کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شد که خوشبختانه با کاهش خطر ابتلا در این استان از هفته گذشته برپایی نماز جمعه در اردبیل بلامانع است.

نصیری تصریح کرد: امیدواریم نمازگزاران با رعایت ضوابط بهداشتی و اصول ستاد مقابله با کرونا در محل‌های تعیین شده حضور یابند و حتماً مهر و چادر شخصی به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با همدلی و مشارکت همدیگر ویروس منحوس کرونا را از بین ببریم و از فریضه واجب نماز بهره‌مند شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه