English

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند:

شکارچی ملوسان به دام افتاد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند با اشاره به شکارچی غیرمجاز در ملوسان که اقدام به شکار قوچ وحشی کرده بود به به دام ماموران محیط زیست افتاد.

شکارچی ملوسان به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهرداد سلگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند با اشاره به اینکه شکارچی قوچ وحشی ملوسان به دام افتاد، گفت: با تلاش و پیگیری‌های ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان یک شکارچی که به صورت غیرمجاز اقدام به شکار یک راس قوچ وحشی در منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند کرده بود دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

وی افزود: این شکارچی که چند ماه گذشته اقدام به شکار غیرمجاز این حیوان کرده بود تحت تعقیب ماموران ما قرار داشت که پس از شناسایی سرانجام دستگیر و به شعبه ۱۰۲ بازپرسی معرفی که برای وی کیفرخواست صادر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند با بیان اینکه پرونده در شعبه ۱۰۳ دستگاه قضایی بررسی و حکم محکومیت متهم صادر شد، گفت: بر اساس حکم صادره متهم به دلیل ارتکاب شکار غیرمجاز به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جزای نقدی و به دلیل حمل سلاح غیر مجاز نیز به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

سلگی تاکید کرد: پس از صدور رای دادگاه با توجه به شکار غیرمجاز یک راس قوچ، از سوی این اداره دادخواست حقوقی برای مطالبه ۲۵۰ میلیون ریال خسارت به حیات وحش مطالبه می‌شود.

وی با عنوان اینکه پس از دستگیری متهم اسلحه او نیز به نفع دولت مصادره شد هشدار داد: تیم های یگان حفاظت محیط زیست با سرکشی مستمر و نظارت دقیق بر مناطق زیر پوشش محیط زیست با شکارچیان غیرمجاز مطابق قانون برخورد می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه