English

۱۵ تا ۱۸ بهمن‌ماه ؛

برگزاری سه نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات هتل و رستوران در اصفهان

سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات هتل و رستوران 15 تا 18 بهمن‌ما محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری سه نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات هتل و رستوران در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، دومین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی‌های سرد و گرم و چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ به صورت همزمان از امروزآغاز و تا هجدهم همین ماه برپا خواهند بود.

این سه نمایشگاه حدود 120 شرکت را گرد هم جمع کرده‌اند تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه‌های مرتبط با عناوین نمایشگاهی قرار دهند.

در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی که 52 شرکت را از استان‌های تهران، البرز، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، مرکزی و بوشهر گرد هم جمع کرده است، محصولات، کالاها و خدمات فعالان حوزه تولید و فرآوری محصولات غذایی، ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی و چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی به نمایش درمی‌آید.

همزمان با این نمایشگاه، دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و نوشیدنی‌ها و چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ برگزار می‌شود که توانمندی حدود 70 شرکت را از استان‌های اصفهان، تهران، کرج، مازندران، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شرکت‌های تامین کننده تجهیزات هتل‌داری و ماشین‌آلات قنادی، دکوراسیون و تزئینات داخلی و مبلمان هتلی، لوازم و تجهیزات کافی‌شاپ و رستوران، شرکت‌های تولیدکننده چای و دمنوش، شرکت‌های تولیدکننده قهوه و مشتقات آن، شرکت‌های تولیدکننده آب‌میوه، کنسانتره و آب معدنی و شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات و صنایع وابسته این حوزه حضور دارند.

سه نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات هتل و رستوران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 10 تا 18 روزهای 15 تا 18 بهمن‌ماه به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه