English

در گفتگو با موج مطرح شد؛

باج‌خواهی هیات فوتبال میناب/انصراف مدیرعامل «ستارگان بندر کلاهی» از تیم‌داری

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان بندر کلاهی از انصراف از تیم‌داری به دلیل عدم‌حمایت مسئولان در خرید امتیاز لیگ دو استان خبر داد.

باج‌خواهی هیات فوتبال میناب/انصراف مدیرعامل «ستارگان بندر کلاهی» از تیم‌داری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «یوسف ملاحی» مدیرعامل باشگاه ستارگان بندر کلاهی با اعلام خبر انصراف از تیم‌داری، عنوان کرد: حدود چهار سال است که در حوزه ورزش در حال فعالیت هستیم و به تیم‌های ورزشی، هیئت فوتبال شهرستان میناب و حتی اداره ورزش و جوانان نیز کمک کرده‌ایم و من به شخصه خود را خادم حوزه‌ی ورزش می‌دانم.

*در آستانه‌ی صعودیم اما...

وی ضمن بیان اینکه تیم جوانان باشگاه ستارگان بندر کلاهی در زیرگروه لیگ یک کشور در حال فعالیت است، افزود: اگر در مرحله دوم رقابت‌ها بازی خود را ببریم به لیگ یک کشور صعود خواهیم کرد و هم‌اکنون در حال ساخت یک مجموعه ورزشی در بندر کلاهی هستیم.

ملاحی با اشاره به اینکه به دنبال خرید امتیاز لیگ دو استان در رده بزرگ‌سالان هستیم، گفت: هیئت فوتبال شهرستان میناب گفته است 20 میلیون تومان باید کمک کنید تا تیم‌تان به استان معرفی شود و این یک نوع باج‌گیری است.

*خصومت شخصی

وی ضمن بیان اینکه در برهه‌های مختلف در راستای کمک به سایر تیم‌ها همچون خلیج‌فارس یا نوبندگستر میناب تلاش خود را کرده‌ایم، اظهار داشت: به تیم‌های مختلفی در رده‌های مختلف فوتبال، هندبال، بسکتبال آقایان و بانوان و اعزام تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات کمک‌های بسیاری کرده‌ایم که امروز شاهدیم که با خصومت شخصی تیم ما به استان معرفی نشده است.

*همه را فراری می‌دهند

وی با اشاره به اینکه تجربه کافی و سابقه بازی در لیگ دو استان را داریم، عنوان کرد: هنگامی که به‌عنوان فعال حوزه ورزش یا خیر چندین سال در ورزش فعالیت کرده‌این، نباید این بی‌مهری‌ها صورت گیرد چرا که با این‌گونه رفتارها دیگر بخش خصوصی به حوزه ورزش در میناب ورود نخواهد کرد.

*انصراف از تیم‌داری در مقابل باج‌خواهی

ملاحی ضمن بیان این‌که تصمیم بر انصراف از تیم داری با توجه به شرایط پیش آمده گرفته است، افزود: اداره ورزش و جوانان میناب موافقت خود را برای معرفی تیم ستارگان بندر کلاهی جهت خرید امتیاز خرید امتیاز لیگ دو استان اعلام کرده است؛ اما رئیس هیئت فوتبال میناب با این موضوع موافقت نمی‌کند و بیان داشته تا زمانی که به تیم‌های هندبال و همچنین ۲۰ میلیون تومان به هیئت فوتبال شهرستان کمک نشود، معرفی‌نامه صادر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این حرف‌ها باعث دلسردی حامیان فوتبال می‌شود، افزود: طی صحبت‌هایی که با هیئت فوتبال استان داشتیم آنان نیز با این موضوع موافق هستند با واگذاری مشکلی ندارند، فقط باید هیئت فوتبال شهرستان معرفی‌نامه را برای ما ارسال کند.

این فعال حوزه ورزش در پایان با بیان اینکه حضور افراد در حوزه‌ی ورزش برای دیده شدن نیست؛ عنوان کرد: ما به دنبال کمک به شهر و منطقه خود هستیم و تمام هزینه‌ها به‌صورت شخصی در حال انجام است، لذا می‌طلبد مسئولان نیز همراه و یاری‌گر ما باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه