English

یوسف ملاحی در گفتگو اختصاصی با موج مطرح کرد؛

تلاش برای معرفی فوتبال میناب در سطح کشور/احداث پروژه ورزشی چند منظوره بندرکلاهی در دستور کار

مدیرعامل باشگاه ستارگان بندر کلاهی با اشاره به اینکه شهرستان میناب استعدادهای بسیار خوبی را در ورزش فوتبال داراست، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم فوتبال میناب را به کشور معرفی کنیم.

تلاش برای معرفی فوتبال میناب در سطح کشور/احداث پروژه ورزشی چند منظوره بندرکلاهی در دستور کار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف ملاحی مدیرعامل باشگاه ستارگان بندر کلاهی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج عنوان کرد: این باشگاه از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و در رده جوانان از لیگ شهرستان میناب موفقیت های خود را آغاز کرده است و اکنون این تیم  در مرحله دوم زیرگروه لیگ یک کشور حضور دارد.

وی اظهار داشت: برنامه ما برای آینده این است که رده های جوانان، نوجوانان و امید باشگاه را به سطح اول کشور برسانیم به همین منظور تفاهم نامه ای با تیم تیپ تکاروان بندرعباس که در لیگ امید کشور بازی می‌کند، امضا کرده ایم.

ملاحی با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای تبادل بازیکن بین دو تیم امضا شده است و این امتیاز را دارد که جوانان و بازیکنان تیم بندرکلاهی دوران خدمت مقدس سربازی خود را با بازی در این تیم بگذرانند.

مدیرعامل باشگاه ستارگان بندر کلاهی با اشاره به به این‌که به امید روزی که فوتبال شهرستان میناب در سطح اول فوتبال کشور بدرخشد، افزود: احداث مدرسه فوتبال باشگاه ستارگان بندرکلاهی با کادری مجرب در دستور کار قرار دارد و به زودی مجوز آن صادر خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه های در دستور کار این باشگاه شامل احداث پروژه ورزشی چند منظوره در بندرکلاهی، خرید امتیاز لیگ دو کشور رده بزرگسال و رساندن رده پایه این باشگاه به سطح اول فوتبال کشور است.

مدیرعامل باشگاه ستارگان بندر کلاهی با اشاره به اینکه شهرستان میناب استعداد های بسیار خوبی را در ورزش فوتبال داراست عنوان کرد: به دنبال آن هستیم فوتبال میناب را رونق دهیم و آن را در سطح کشور معرفی کنیم.

ملاحی ضمن بیان این‌که تمام این اقدامات نیازمند حمایت مسئولان  ورزش میناب و هرمزگان است، در پایان افزود: وقتی مسئولان از ما حمایت های لازم را داشته باشند برنامه های ما بسیار تاثیرگذارتر  خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه