English

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان عنوان کرد:

واسطه ها قیمت میوه را تعیین می کنند و نه باغداران

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با اشاره به اینکه قیمت میوه را واسطه ها تعیین می کنند و از دست باغداران خارج شده است، گفت: درصد زیادی از افزایش قیمت میوه و تره بار به واسطه گری باز می گردد.

واسطه ها قیمت میوه را تعیین می کنند و نه باغداران

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا البرزی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با اشاره به اینکه قیمت میوه را واسطه ها تعیین می کنند  و از دست باغداران خارج شده است، گفت:  درصد زیادی از افزایش قیمت میوه و تره بار به واسطه گری برمی گردد، گفت: میوه فروشان هیچ دخالتی در تعیین قیمت میوه ندارند.

رضا البرزی ، با اشاره به اینکه هزینه های جانبی بالا باعث افزایش قیمت میوه شده است، اظهار کرد: میوه در دست واسطه هاست و از دست باغداران خارج شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان تصریح کرد: در حال حاضر میوه روی درخت موجود نیست و از انبارها و سردخانه ها وارد بازار می شود که هزینه انبار هم تحمیل می شود، بنابراین میوه فروشان خُرد هیچ دخالتی در قیمت میوه ندارند و فقط درصدهای سود را باید رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بازار میوه کساد است و مردم در حد ضرورت خرید می کنند، گفت: بین باغدار و بازار واسطه هایی وجود دارد که درصد زیادی از افزایش قیمت میوه به واسطه گری برمی گردد، به طوری که دلال ها میوه را با قیمت نازل از کشاورزان خریداری کرده و در زمانی که قیمت بالا می رود، عرضه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه