English

همزمان با دهه فجر؛

۶۷ طرح برق رسانی در هرمزگان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از افتتاح 67 طرح برق رسانی در دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 756 میلیارد ریال بوده است.

67 طرح برق رسانی در هرمزگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، گفت: در ایام دهه فجر 45 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی،14 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 94 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 13 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، 240 دستگاه پست هوایی و 35 دستگاه پست زمینی به بهره برداری می رسد. در این ایام نیز 7 هزارو 294 چراغ روشنایی معابر جدید نصب می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 756 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 109 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 197 کیلومتر شبکه فشار متوسط به طول شبکه توزیع برق استان افزوده شده است. در این مدت نیز 455 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 67 مگاولت آمپر نصب شده است. وی اضافه کرد: در 10 ماهه امسال 4 هزارو 442 چراغ روشنایی معابر به تاسیسات این شرکت اضافه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با نصب و بهره برداری از این پروژه ها طول شبکه فشار متوسط استان به 15 هزارو 700 کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به 9 هزارو 370 کیلومتر افزایش یافت.با اضافه شدن ترانسفورماتورهای جدید مجموع ترانسفورماتورهای در حال بهره برداری استان به 27 هزارو 9 دستگاه به ظرفیت 4 هزارو775 مگاولت آمپر رسید. به گفته وی، هم اکنون 285 هزار چراغ روشنایی معابر در سطح استان روشن است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

مهندس عبدی در ادامه گفت: در حال حاضر 722 هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استفاده می کنند که 15 هزار مشترک در سال جاری پذیرش شده اند. وی تصریح کرد: شبکه های توزیع برق در گستره وسیعی از استان هرمزگان پراکنده شده که باتوجه به اقلیم خاص استان و وجود مناطق ساحلی و کوهستانی باعث شده نگهداری از شبکه و تاسیسات برق رسانی با چالش جدی روبرو شود. رطوبت بالای مناطق ساحلی باعث شده عمر مفید این تاسیسات به یک سوم کاهش یابد و پایداری شبکه را دچار اختلال کند. با این وجود تلاش می شود با سرویس به موقع تاسیسات، شبکه پایدار بماند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در بخش دیگر از سخنان خود گفت: ارائه خدمات غیرحضوری برق که از امسال اجرایی شده یکی دیگر از گام‌هایی است که صنعت برق با هدف تحول دیجیتال و دولت الکترونیک برداشته تا خدمات خود را به طور کامل خیرحضوری کند. در حال حاضر تمام خدمات  برق مانند، استعلام‌های برقی، درخواست انشعاب، مشترک جدید و خدمت‌های دیگر به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود  و نیازی به حضور مردم به ادارات برق یا دفاتر پیشخوان دولت نیست.

عبدی اضافه کرد: مشترکان می‌توانند از طریق درگاه‌های خدمات الکترونیک مانند میز خدمت الکترونیکی موجود در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یا  اپلیکیشن "برق من" خدمات مورد نیاز خود را غیرحضوری دریافت کنند.

به گفته وی، ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری گام  مهم صنعت برق برای کاهش مراجعه مردم به اداره‌ها در شرایط سخت امروزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی