English

حجت الاسلام کلانتری خبر داد:

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروزی است

معاون آموزش و پرورش استان ایلام گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروزی است.

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروزی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، حجت الاسلام محسن کلانتری افزود: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت های امام راحل و خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که تا امروز نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند تا به درخت تناوری تبدیل شود.

وی تصریح کرد: در مقطع تلخ تاریخ جنگ غرب در جهان سایه انداخته بود و دو قطب شرق و غرب زیر نظر دو ابرقدرت زندگی می کردند ، آفتاب انقلاب اسلامی درخشید تا راه روشن آگاهی را به آنها بنمایاند.

وی اظهار داشت: در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و با محوریت فضای مجازی در راستای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و پرورش استان تصریح کرد:همچنین ویژه برنامه هایی در راستای بیان اهداف انقلاب اسلامی از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان تدارک دیده شده است و  لازم است که برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس برگزار شود.

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مانند کوهی استوار به راه خود ادامه می دهد، گفت: تبیین و نهادینه کردن دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای دانش آموزان یکی از محوری ترین برنامه های آموزش و پرورش در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن، یادآور  ورود شخصیت کم نظیری جهان اسلام به ایران اسلامی است،خاطر نشان کرد:امام راحل در مقطع تلخ تاریخ که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و در هر قطبی ابرقدرتی حاکم بود به ایران اسلامی وارد شد و خورشید انقلاب اسلامی در جنگ سرد حاکم بر جهان طلوع یافت و چهل و دو سال، علی رغم همه دشمنی ها، محکم و استوار چون کوه ایستاده است.

همچنین آیت‌الله سعیدی گلپایگانی نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با شعارهای اصلی انقلاب " استقلال آزادی و جمهوری اسلامی" تاکید کرد و گفت: این شعار اصلی انقلاب اسلامی است و هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی