English

عضو شورای شهر کرج:

احتمال خلع ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر وجود دارد

احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به قابل قبول نبودن روند اجرایی پروژه کنار گذر مهر شهر،احتمال خلع ید پیمانکار مربوطه وجود دارد.

احتمال خلع ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، فرج الله ایلیات با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار داشت: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیارخوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و براساس ماده ۴۸ شرایط عمومیپیمان، ناچار به خاتمه پیمان با او می‌شویم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای پروژه کنار گذر مهرشهر از ابتدای دوره به طور ویژه دردستور کار مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

ایلیات با بیان اینکه پروژه کنارگذر مهر شهر در سال جاری حداقل باید به سه راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابانچمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجراییپروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: ترافیک در محدوده ریل راه آهن و اجرای کنارگذر مهرشهر گاهی اوقات بسیار سنگین است، امید استهرچه زودتر این پروژه بهره برداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه