English

باد و باران در البرز

بر اساس نقشه های پهوشناسی امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

باد و باران در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، بر اساس پیش بینی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز یک‌شنبه نیز بارش در نواحی غربی کاهش می‌یابد و در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در غالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد؛ روز یکشنبه در شمال شرق و شرق و روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب است.

دریای خزر و شمال خلیج فارس صبح روز شنبه بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. از روز دوشنبه تا آخر هفته در غالب مناطق کشور آسمان صاف است؛ امروز در خوزستان و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی