English

معاون استاندار کرمانشاه:

توان و پشتکار اصناف برای کمک به ایتام بسیار ارزشمند است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان همواره در بحران های مختلف مانند زلزله، سیل، کرونا و غیره کمک رسان به جامعه بوده اند و در حال حاضر توان و پشتکار آنها برای کمک به ایتام قابل ستایش و بسیار ارزشمند است و ما از تلاش های ارزنده این قشر جامعه بسیار سپاسگزاریم.

توان و پشتکار اصناف برای کمک به ایتام بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، افشین کریمی در جلسه پویش ایران مهربان که با حضور مسئولین روسای اتحادیه ها و اصناف کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خوشحالیم که میزبان این مهیمانان گرانقدر هستیم و این جلسه سرشار از محبت، دوستی و انسانیت است لذا جا دارد که از تلاش های اتاق اصناف کرمانشاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای تشکیل این جلسه تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان همواره بدون هیچ چشم داشت و اسم و رسمی، در تمامی برنامه ها صادقانه پای کار هستند و با توجه به شناختی که از اتاق اصناف کرمانشاه داشتم، می شد حدس زد که توان و پشتکار خوبی برای بسیج اصناف برای کمک به ایتام خواهند داشت و امروز این جلسه با همت و پیگیری اتاق اصناف کرمانشاه تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت کاری اصناف در جامعه، وجود اصناف و اتحادیه ها را عاملی بسیار موثر برای پیشبرد برنامه ها و مطالبات بازاریان در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: هر کدام از اصناف و اتحادیه ها نماینده چندین هزار از بازاریان هستند و این بخش ها به لحاظ آشنایی با قوانین و احترامی که در جامعه دارند بازگو کننده درخواست و مطالبات آنان می باشند که می توانند در کمال آرامش و انسجام درخواست ها و مطالبات خود را تقدیم حکومت کنند.

کریمی ادامه داد: امروز اصناف می توانند نقش خود را مانند تریبون های مختلف و رسانه ها در جامعه ایفا کنند و همچنین مانند انجمن ها و احزاب نیز قادر هستند که مطالبات خود را به صورت قانونمند و بدور از هر گونه تنش و درگیری پیگیری کنند لذا این رویه ای بسیار بزرگ و ارزشمند در کشور است که همگی باید خود را ملزم به رعایت حفظ احترام و جایگاه اصناف و اتحادیه ها بدانیم.

وی با اشاره به نقش موثر بازاریان و اصناف در مبارزه با رژیم ستم شاهی اشاره کرد و بیان داشت: بازاریان و اصناف از ارکان اصلی مبارزه با طاغوت و پشتیبان جبهه مقاومت علیه استعمار بودند و امروز نیز که هر موقعی به کمک آنها نیاز بوده از هیچ کمک خود در بحران های مختلف مانند زلزله، سیل، کرونا و غیره دریغ نکرده اند و همواره به پیشبرد و قوام بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرده اند و ما از تلاش های ارزنده این قشر جامعه بسیار سپاسگزاریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه های اصناف و بازاریان برای کمک رسانی به ایتام تصریح کرد: این گونه کارها قبل از اینکه کمک به کودک یتیم باشد در واقع کمک به آرامش و روحیه خودمان است و ثمره آن علاوه بر اینکه در آخرت به فرد یاری رسان می رسد در همین دنیا نیز برکت و سلامتی آن به زندگی انسان های نیکوکار خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: در حال حاضر کمک معشیتی برای هر کودک یتیم که از طرف کمیته امداد در هر ماه پرداخت میشود 350 هزار تومان است که در اجرای این طرح (پویش ایران مهربان) قصد داریم که این سرانه را به 750 هزار تومان افزایش دهیم.

وی گفت: در شهرستان ها نیز از فرمانداران استان خواسته ایم که شخصاً موضوع طرح را مورد پیگیری قرار دهند و گزارشات این برنامه ها را ارائه نمایند.

کریمی در پایان سخنان خود از تلاش های اتاق اصناف در آزادی افراد زندانی تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه