English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک از بار پیاز در اردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 200 کیلو تریاک از زیر بار پیاز در اردستان خبر داد.

کشف بیش از 200 کیلو تریاک از بار پیاز در اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز 237 کیلو 300 گرم تریاک توسط نیروی انتظامی اردستان کشف شد.

وی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی راننده یک دستگاه خودروی کامیون با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال تعقیب وی در محور ظفرقند شهرستان اردستان است ، ماموران پس از حضور در محل، تحقیقات از راننده خودرو کامیون را آغاز کردند که وی عنوان کرد، روز گذشته با بار پیاز از استان های جنوبی کشور عازم تهران شدم که امروز متوجه شدم یک دستگاه سواری پژو 405 در حال تعقیبم است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اظهارات راننده خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از قسمت بار آن بازدید کردند و در نهایت 237 کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر بار پیاز جاسازی شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از ادامه تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری صاحبان اصلی این مواد افیونی خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه