English

سیاوش محمدی خبر داد:

تداوم جوی ناپایدار تا روز یکشنبه در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی ناپایدار در غالب مناطق استان اردبیل تا اوایل روز یکشنبه تداوم خواهد داشت.

تداوم جوی ناپایدار تا روز یکشنبه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی همچنان نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار در غالب مناطق استان است که این شرایط تا اوایل روز یکشنبه در استان ادامه خواهد یافت و هر چند رفته رفته از شدت ناپایداری ها کاسته می شود.

وی افزود: بر این اساس امروز شنبه آسمان استان اردبیل در نواحی شمالی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار خفیف باران خواهد بود اما در نواحی مرکزی و جنوبی استان آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرمیج (گاهی تند تا شدید) و در برخی از نواحی با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: وزش باد جنوبی تا اواخر هفته همچنان در غالب مناطق ادامه خواهد داشت اما طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه ۱۲ بهمن) به غیر از نوار شمالی استان در اکثر مناطق سرعت وزش باد گرمیج گاهی تند تا شدید بوده و با توجه به احتمال رخداد باد جانبی در منطقه فرودگاهی اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

محمدی گفت: از فردا جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) در استان حاکم می شود که این وضع جوی تا روزهای پایانی هفته در استان ادامه می یابد.

وی بیان کرد: روز دوشنبه هفته جاری دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه