English

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

کرمانشاه قطب مهم صادرات به کشور عراق است

کیوان کاشفی در نشست فعالان اقتصادی کرمانشاه و هیأت تجاری حلبچه عراق گفت: به جرات می گویم که استان کرمانشاه به عنوان قطب مهم صادرات در استان های سلیمانیه، حلبچه دیاله عراق است.

کرمانشاه قطب مهم صادرات به کشور عراق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با هیأت تجاری حلبچه عراق ضمن خیر مقدم به همتای خود در اتاق بازرگانی استان حلبچه، دو استان کرمانشاه و حلبچه را دارای پیشینه های مشترک اقلیمی، فرهنگی و اقتصادی مشترک عنوان کرد و ابراز داشت: این استان پس از گذراندن یک دوره سخت بعد از سقوط صدام به رغم وجود ظرفیت های بالا در بخش های مختلف بسیار دچار خسارت شد که امید می رود با امضای تفاهم نامه ای که در پایان جلسه به امضای دو طرف خواهد رسید، این ظرفیت ها در مسیر پیشرفت اقتصادی دو استان قرار بگیرد.

کاشفی با تاکید بر اینکه وجود مرزهای مشترک قابل توجه بین دو استان کرمانشاه و حلبچه می تواند در مسیر هموار سازی تبادلات اقتصادی و افزایش توسعه صادرات بین دو استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیش از ۲ هزار عضو در حوزه های تجاری، کشاورزی، گردشگری و البته ارایه خدمات فناوری ظرفیت های بسیار خوبی را می تواند برای رشد اقتصادی استان حلبچه عراق فراهم سازد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه ادامه داد: حوزه اقتصادی کرمانشاه انتظار دارد که اجازه فعالیت بیشتر و بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی این استان در استان حلبچه عراق به منظور سرمایه گذاری و فعالیت بیشتر را فراهم سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه