English

علی زینی وند :

در این شرایط سخت، کشاورزان را نباید تحت فشار قرار داد

استاندار کرمان گفت : بانک کشاورزی جنوب باید راهکاری جهت مشکلات پیدا کند و در این شرایط سخت ، کشاورزان را نباید تحت فشار قرار داد.

در این شرایط سخت، کشاورزان را نباید تحت فشار قرار داد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان در نشست مشترک کارگروههای تنظیم بازاروتوسعه صادرات محصولات جنوب ؛ ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت : مجوز ورود به ناوگان خارجی را گرفتیم و نیاز به پیگیری جدی دارد و نباید پیگیری امور را صرفا بر عهده استاندار بدانیم.

زینی وند گفت: گزارش کارگروه توسعه صادرات را بصورت دائم می خواهیم .در جنوب باید مدیریت کشت داشته باشیم و الگوی کشت تغییر کند و لیست صادر کنندگان و سوابق آنان را در اختیار ادارات مربوطه قرار دهد .

استاندار کرمان با بیان خسارت شدید کشاورزان جنوبی از سرما و طوفان اظهار داشت: سرمازدگی و طوفان بار گرانی بر دوش کشاورزان جنوب نهاده است و آنان روزگار سختی را می گذرانند.

وی گفت : با سازمان مدیریت بحران و برنامه و بودجه جهت رفع مشکلات کشاورزان جنوب هماهنگی های لازم به عمل آمده است .

استاندار کرمان باتأکید بر همکاری با کشاورزان و خسارت دیدگان گفت : بانک کشاورزی جنوب باید راهکاری جهت مشکلات پیدا کند و در این شرایط سخت ، کشاورزان را نیابد تحت فشار قرار داد و‌ پیگیری های لازم در این زمینه باید در اسرع انجام شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه