English

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

برخورد با برق دزدی بیت کوین‌ها در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۲هزار و ۵۰۰دستگاه غیرمجاز رمز ارز استخراج بیت کوین در مازندران کشف و ضبط شد و برخورد با برق دزدی بیت کوین‌ها در مازندران ادامه دارد.

برخورد با برق دزدی بیت کوین‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران فرامرز سپری اظهار داشت:  ۲هزار و  500 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز که از آغاز امسال تا کنون بیش از ۷هزار مگاوات ساعت برق مصرف کرده بودند، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با جمع‌آوری این دستگاه‌های غیرمجاز، تا کنون به اندازه مصرف سالانه ۳هزار و ۵۰۰مشترک خانگی صرفه‌جویی شده است.

سپری با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌های غیرمجاز استخراج بیت کوین با گزارش‌های مردمی کشف شد، همکاری مردم برای جلوگیری از فعالیت غیرقانونی این مراکز را موثر دانست و ادامه داد: مردم می‌توانند در تماس با سامانه ۱۲۱ یا شماره ۳۳۳۹۳۴۱۰ هر گونه فعالیت غیرقانونی استخراج رمز ارز در استان مازندران را گزارش کنند.

 

بیشتر بخوانید:

    افزایش نظارت انتظامی بر شبکه توزیع برق

 

سپری گفت: این گزارش‌ها و اطلاعات ارائه شده محرمانه خواهد بود و به افرادی که این مراکز غیرمجاز را معرفی کنند به ازای هر دستگاه استخراج رمز ارز پانصد هزار ریال پاداش نقدی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: با تمام توان اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با سوءاستفاده از امکانات عمومی و برای کسب سود شخصی، موجب ناپایداری شبکه برق شده و احتمال بروز خاموشی را افزایش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه