English

معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد هدف از ساماندهی معادن شن و ماسه را افزایش کیفیت تولید همراه با رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد.

ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان ‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد صبح امروز در جلسه بررسی طرح ساماندهی معادن شن و ماسه استان، ضمن تقدیر و تشکر از انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان به جهت همراهی، تعهد و مسئولیت پذیری در طرح ساماندهی معادن شن و ماسه، افزود: برای اولین بار در استان بانک اطلاعاتی معادن شن و ماسه استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: این اطلاعات در دستگاه های مرتبط سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی و شرکت آب منطقه‌ای استان یکسان سازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: این طرح به ما کمک می کند که بتوانیم برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای معادن شن و ماسه استان ترسیم کنیم.

 در این جلسه نماینده انجمن شن و ماسه و بتن استان ضمن ارائه گزارش از معادن شن و ماسه سطح استان در خصوص کنترل و نظارت و ایجاد رده کیفیت استاندارد برای تمامی معادن، درباره سامانه فروش آنلاین شن و ماسه و مصالح ساختمانی توضیح داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی