English

حسین ایزدی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

وجود اداره تعزیرات در هر شهرستان حقی عمومی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از تلاش‌ها برای افزایش تعداد روسای شعب در استان خبر داد و گفت: حق مردم است که اداره تعزیرات مستقلی در شهرستان خود داشته باشند و ما علی‌رغم بی‌میلی منطقه آزاد توانستیم اداره تعزیرات کیش را راه‌اندازی کنیم.

وجود اداره تعزیرات در هر شهرستان حقی عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حسین ایزدی» مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان در گفت‌وگو با موج در خصوص اعلام نارضایتی برخی از شهروندان از نبود شعبه تعزیرات در شهرستان‌های استان، گفت: در بهمن‌ماه آزمونی برای کارکنان اداره تعزیرات توسط سازمان سنجش برگزار خواهد که افراد پس از قبولی در این آزمون و آزمون شفاهی که توسط خود سازمان برگزار می‌گردد، به سمت رئیس شعب نائل خواهند شد.

وی ادامه داد: استان هرمزگان با 14 رئیس شعبه بالاترین تخصیص رئیس شعبه در کشور را به خود اختصاص داده است، ضمن این‌که حدود شش نفر رئیس شعب غیربومی در استان داریم که باید بعد از این‌که افراد جدید مستقر شدند این افراد را برای خدمت به استان‌های خود یا استان‌های هم‌جوار بازگردانیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با بیان این‌که تا اکنون شهرهای پارسیان، بستک و کیش از سوی اداره تعزیرات بندرلنگه اداره می‌شد، افزود: با وجود اینکه هیچ پرونده‌ای بدون رسیدگی باقی نمی‌ماند اما حق مردم است که اداره مستقلی در شهرستان خود داشته باشند که بتوانند همه‌روزه به آن مراجعه کنند.

ایزدی با اشاره به این‌که در شهرستان‌های بستک، پارسیان، خمیر و سیریک چارت اداری و رئیس شعبه در نظر گرفته شده که این نشان‌دهنده نیاز به تأسیس اداره تعزیرات در این شهرستان‌ها است، گفت: ظرف سه ماه گذشته علی‌رغم بی‌میلی منطقه آزاد توانستیم اداره تعزیرات کیش را راه‌اندازی کنیم که در نوع خود کار بزرگ و مفیدی بود و پیگیر انجام این اتفاق در سایر شهرستان‌های استان بلافاصله بعد از جذب رئیس شعبه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان آزمون‌ها حداقل 10 رئیس شعبه به هرمزگان اضافه خواهد شد که این موضوع خبری خوب برای مردم استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه