English

صفر صادقی‌راد خبر داد

بهره برداری از بیش از ۲۰ طرح راهداری در دهه فجر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بهره برداری از بیش از 20 طرح راهداری در دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از بیش از 20 طرح راهداری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، صفر صادقی‌راد،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان روز یکشنبه با اشاره به بهره برداری از بیش از 20 طرح راهداری در دهه فجر، افزود: این طرح ها با استفاده از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و همچنین منابع استانی در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بهره برداری از ۲۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات تردد، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌ مسیر(نیوجرسی)، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله طرح‌های قابل افتتاح حوزه راهداری استان همدان در ایام دهه فجر است.

صادقی راد تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، افزایش ایمنی راه‌ها را اولویت اصلی اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در ارتقای سطح ایمنی و کیفیت تردد جاده های اصلی و راههای روستایی استان همدان دارد.

صادقی راد با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تاکید کرد: به طور قطع سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های راهداری، زمینه ارتقا کیفی زیرساخت ها و  بهبود وضعیت و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را بیش از پیش فراهم میکند.

پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

۹۹.۲ درصد روستاهای استان همدان از راه آسفالته برخوردار است.

۲.۳ درصد مجموع راه‌های ارتباطی کشور در استان همدان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه